Hmaty zväčšene veľkých septakordov (Xmaj7/5+)
*
Hmaty zväčšene veľkých septakordov možete pozrieť tu: Hmaty zváčšene veľkých septakordov
Hmaty septakordov typu Xmaj7/5+ v základných tvaroch: Cmaj7/5+, Dmaj7/5+, Amaj7/5+, Emaj7/5+ (#231)
*
Hmaty zväčšene veľkých septakordov možete pozrieť tu: Hmaty zváčšene veľkých septakordov
Hmaty septakordov typu Xmaj7/5+ v základných tvaroch: Cmaj7/5+, Dmaj7/5+, Amaj7/5+, Emaj7/5+ (#231)
K uvedeným video ukážkam vyskúšajme improvizovať v rôznych stupniciach alebo ich kombináciách. Najskôr to vyskúšajte čo najjednoduchšie, použitím bluesovej pentatoniky od G (g – b – c – d –…
Na téme sa pracuje…
Toto cvičenie je zamerané pre začiatočníkov, ktorí síce už ako tak vedia chytať akordové hmaty uvedené v cvičení (farebný obrázok nižšie), ale nemajú prax v rýchlom prehadzovaní týchto akordov v…
preložené do slovenčiny a doplnene – čerpané z: https://cs.wikipedia.org/wiki/R%C3%A1ga Rāga (Rága) (tamilsky இராகம், kannadsky ರಾಗ, hindsky राग, lit. „farba“, „nálada“ alebo niekedy môže byť prekladané ako „to, čo farbý myseľ“),…
Jeho základ stojí na molovom veľkom septakorde, ku ktorému je pridaná veľká nona, resp. k septimovému intervalu (veľkej septime = maj7) je pridaná malá tercia.
Jeho základ stojí na zmenšene malom septakorde, ku ktorému je pridaná malá nona, resp. k septimovému intervalu (malej septime = mi7) je pridaná malá tercia.