Arpeggio G6 od tercie na strunách g-h-e1
Sledujte a cvičte toto cvičenie:
*
Arpeggio G6 od tercie na strunách g-h-e
*
Sledujte a cvičte toto cvičenie:
*
Arpeggio G6 od tercie na strunách g-h-e
*
V tomto článku si rozoberieme len jeden detail možnej improvizácie a síce Využitie bluesovej pentatoniky pri použití akordov typu X7, kedy použijeme bluesovú pentatoniku postavenú na základom (root) tóne na…
Základnými technikami tvoríme nové tóny rôznym iným spôsobom ako dohmatom a brnknutím na strunu. Rovnako môžeme niektoré základné techniky využiť na spestrenie gitarovej hry. Využívame pri tom už všetky základné…
Akustická folková (westernová) gitara môže mať rôzne tvary korpusu (tela), ale najčastejšie býva v prevedení „dreadnought“ (obrázok nižšie vpravo) alebo býva aj tvar „jumbo“ či „superjumbo“. Tieto gitary mávajú niekedy…
Ako už podľa obrázku nižšie vidíte, hlavným rozdielom medzi akustickou gitarou typu „dreadnought“ a „jumbo“ je v tvare a kontúre tela. Jumbo má väčší rozdiel v pomere veľkosti prednej časti…
V každom akordovom multi-hmate na obrázku je základný tón prima = červená farba, tercia = modrá farba, kvinta = zelená farba. V tónine E dur je základným akordom (tónikou) kvintakord…
Transpozícia molového kvintakordu je prenesenie jeho základnej otvorenej formy do inej absolútnej výšky pri zachovaní všetkých intervalových odstupov. Takto potom dostaneme jednoduchým posunutím hmatu na hmatníku gitary jeho vyššie varianty….