Eventide H90 – Sprievodca algoritmami – DISTORTION – EQ COMP – LOOPER

DISTORTION

CrushStation

Riadiace centrum overdrive/distortion s ovládacími prvkami, ktoré poháňajú váš tón od krémovej sýtosti až po brutálny zvukový útok so všetkým medzi tým. Použite technológiu Eventide Harmonizer na rozdrvenie niekoľkých oktáv do mixu alebo zvýšte Sag, aby ste celý zvuk dostali na kolená. Ďalším bonusom je, že CrushStation je skutočné stereo skreslenie.

 

• Mix: Čistá- Clean / špinavá – Dirty pomer, úplná ľavá je čistá, úplná pravá je špinavá.

 

• Drive: Množstvo overdrive. Rozsahy od jemného zosilnenia/overdrive až po plné skreslenie s Grit a Sustain kontroly tlačí to do fuzz územia.

 

• Compressor/Sustainer: Compression/Sustain, čo je pred deformáciou (proti smeru hodinových ručičiek) alebo Post skreslenie (v smere hodinových ručičiek). Sustainer je špeciálne navrhnutý tak, aby menil početné parametre typického kompresora, ako je pomer, útok, uvoľnenie a zosilnenie, aby bola celková hlasitosť konzistentná.

 

• Sag: Otočte ho smerom hore, aby ste počuli čoraz viac prskajúcich, rozdrvených a zlomených zvukov. Inšpirované poklesom napájacej koľajnice zle navrhnutých elektrónkových zosilňovačov a mŕtvou a umierajúcou výbavou minulých čias.

 

• Octaves: Zmieša vstup/výstup nižších a vyšších oktáv posunutých výškovo pred skreslením a kompresiou.

 

• Grit: Pridáva viac nízkych tónov pred skreslením pre drsný hučiaci zvuk.

 

• Basy: Znížte a zosilnite nižšie frekvencie, aby ste vyduli zvuk alebo pridali tlkot.

 

• Stredy: Znížte a zosilnite stredné frekvencie (frekvenciu je možné zvoliť pomocou ovládania strednej frekvencie) na naberte trochu blata alebo prerazte zmes.

 

• Mids Frequency: Laditeľná stredná frekvencia strihu/zosilnenia stredov. Podobne ako pri zaparkovanom wah stúpol vysoko. Plynulé zmeny po pripojení k expression pedálu.

 

• Výšky: Znížte a zosilnite vyššie frekvencie, aby ste zjemnili zvuk alebo zdôraznili vyššie harmonické.

 

Factory Presets


 

PitchFuzz

 

PitchFuzz je multiefektový algoritmus, ktorý kombinuje Fuzz, tri Pitch Shiftery a dva Delay do jedného, ​​ľahko použiteľného efektu. Fuzz je prvý efekt v signálovej ceste, inšpirovaný klasickými analógovými fuzz pedálmi, ako aj vlastnými algoritmami CrushStation a Sculpt od Eventide. Pitch Shifters sú ďalšie v signálovej ceste a sú založené na Eventide’s PitchFlex Algorithm z pedálu PitchFactor. Sekcia Delay je posledná v signálovej ceste a jej pôvod možno vysledovať späť k algoritmu Vintage Delay Algorithm v TimeFactor. Dve oneskorenia môžu byť pridané k celému výstupnému signálu podľa Pitch Shifterov alebo pridané jednotlivo len k dvom nastaveným hlasom, čím sa vytvárajú efekty typu arpeggiated.

• Fuzz: Ovláda množstvo Fuzz/Distortion generovaného po vstupnom signáli. Nastavenie 0 úplne obchádza efekt Fuzz. Použite 1 až 50 pre efekt typu skreslenia a 51 až 100 pre väčší efekt typu Fuzz.

• Fuzz Tone: Tónový tvarovač pre fuzz efekt.

• Pitch Amount: Ovláda úroveň troch Pitch Shifterov. Od 0 do 3 hlasov. Výška tónu A: 0 až 1,0, Výška tónu A + B: 1,0 až 2,0, výška tónu A + B + C: 2,0 až 3,0.

• Pitch A: Upravte veľkosť posunu výšky tónu A. Rozsah je +/- 2 oktávy s mikro posunom výšky tónu schopnosť unisono (+/- 25c).

• Výška tónu B: Rovnaká ako výška tónu A.

• Výška tónu C: Rovnaká ako výška tónu A.

• Úroveň oneskorenia: Ovláda množstvo oboch oneskorení v signálovej ceste, ako aj dva typy oneskorenia smerovania (Group Delay a Arp Delay). Spustenie úplne proti smeru hodinových ručičiek, Group Delay pošle celý signál vrátane všetkých Pitched Voices do oboch oneskorení. Otočenie za stred aktivuje Arpeggiated Delay Mode. V tomto režime sa do oneskorení privádzajú iba hlasy B a C (oddelene a jednotlivo), čo umožňuje vytváranie arpeggiovaných efektov. Skúste to s hodnotou Pitch Amount nastavenou na 3,0.

• Delay A: Nastavuje čas oneskorenia pre Delay A od 0 do 2500 ms, keď je synchronizácia tempa OFF. Keď je synchronizácia tempa zapnutá, oneskorenie sa nastavuje v prírastkoch delenia nôt od Bez oneskorenia po celú notu v najbežnejších deleniach nôt.

• Oneskorenie – Delay B: Rovnaké ako Oneskorenie A.

• Feedback: Upravuje množstvo spätnej väzby pre obe oneskorenia a obsahuje dva typy spätnej väzby (F1 a F2). F1 spája oba časy oneskorenia a vytvára rytmický, opakujúci sa vzor, ​​kde dlhšie oneskorenie nastavuje dĺžku vzoru. Kratšie oneskorenie sa nebude opakovať, kým neuplynie dlhšie oneskorenie. F2 je tradičné spätnoväzbové ovládanie, kde sú časy oneskorenia nezávislé.


 

Sculpt

Viacpásmové skreslenie s filtrami na kontrolu unášača obálky. Vyrobte si svoj vlastný zvuk pomocou dynamickej variabilnej zmesi kanálov vysokého a nízkeho skreslenia. Sleduje váš herný štýl a dopĺňa vás dokonalým vyjadrením laditeľných vrcholových filtrov. Ideálne pre nastavenie jedného alebo dvoch zosilňovačov!

Mix: Čistá/špinavá zmes, celá vľavo je čistá, celá vpravo je špinavá.

• Band Mix: Mix medzi nízkym a vysokým pásmom.

• Crossover Frequency: Deliaca frekvencia, pri ktorej sú rozdelené nízke a vysoké pásmo.

• Low Drive: Overdrive nízkeho pásma.

• High Drive: Overdrive vysokého pásma.

• Kompresor: Predskreslenie (proti smeru hodinových ručičiek) alebo dodatočné skreslenie (v smere hodinových ručičiek). Odbočka – v smere hodinových ručičiek, aby ste zvýšili harmonické skreslenie, alebo otočte v smere hodinových ručičiek pre trblietavý efekt kompresora. Kompresor Sculpt je špeciálne navrhnutý tak, aby menil početné parametre typického kompresora, ako je pomer, útok, uvoľnenie a zosilnenie, aby bola celková hlasitosť konzistentná.

• Low Boost: Zosilňuje basy buď pred skreslením (proti smeru hodinových ručičiek) pre hrubšie basy, alebo po skreslení (v smere hodinových ručičiek) pre hladšie basy.

• Filter-Pre: Peaking filter Pre skreslenie. Otočenie doľava zvýši frekvenciu rezného filtra. Otočením doprava sa zvýši frekvencia zosilňovača, podobne ako pri zaparkovaní wah pred skreslením. Plynulé zmeny po pripojení k expression pedálu.

• Filter-Post: Vrcholové skreslenie filtra. Otočenie doľava zvýši frekvenciu rezného filtra. Otočením doprava sa zvýši frekvencia zosilňujúceho filtra, podobne ako pri zaparkovanom wahu po skreslení. Plynulé zmeny po pripojení k expression pedálu.

• Držiak obálky: Držiak obálky, ktorý moduluje filter-Pre a Filter-Post podľa tohto nastavenia vstupnej citlivosti. Hodnoty Filter-Pre a Filter-Post sa stanú hĺbkami, do ktorých obálka kĺže. Zaujímavé dynamické zmeny sa dosiahnu, keď sú pre a post nastavené na opačné ťahy, napr. Pre boost a Post cut atď.

• Stereo režim:

• Split obsahuje unikátne efekty spektrálneho panorámovania, ktoré rozširujú vysoké a nízke pásma oddelené kanály.

• Dual Mono vysiela rovnaký signál do oboch výstupných kanálov.


 

WeedWacker

Dvojstupňový, sériový overdrive (skreslený) efekt. Obe etapy sú identické. Každá fáza pripomína slávnu zelenú overdrive, ktorú používali vaši obľúbení blues/rockoví hráči z dávnych čias.

• Mix: Globálna úroveň mixu celého efektu WeedWacker.

• Gate Threshold: Upravuje prah šumovej brány pre celý efekt. -90 dB je vypnutý. • Stupeň 2: Aktivuje alebo vynechá 2. stupeň overdrive.

Nasledujúce parametre sú dostupné pre 1. aj 2. stupeň:

• Drive: Nastavuje úroveň skreslenia stupňa overdrive. 0 je najčistejšia. 100 je najšpinavšia.
• Tón: Ovládanie tónov pre pódium. -100 až 0 sa odvíja od výšok a vytvára basovejší tón. 0 až 100 zosvetlí efekt.
• Stredy: Ovládanie stredného pásma pre javisko. -100 až 0 odstraňuje stredné pásmo pre naberanejší zvuk. 0 až 100 pridáva stredný rozsah.
• Úroveň: Konečné ovládanie výstupnej úrovne pre pódium.


 

EQ Compressor

EQ Compressor Algorithm je viacúčelový parametrický ekvalizér spojený s dynamickým, intuitívnym kompresorom, ktorý ponúka prémiový nástroj na tvarovanie tónov pre rôzne prístroje. Sekcia EQ obsahuje dva úplne parametrické pásma spolu s nízkymi a vysokými filtrami pre jednoduchú manipuláciu s vaším tónom. Jedinečnú sekciu kompresora je možné umiestniť pred alebo za ekvalizér pre maximálnu flexibilitu pomocou jediného ovládacieho prvku, ktorý vám umožní zdôrazniť, využiť a ovládať časti vášho zvuku, ktoré chcete, aby prežiarili mixom. EQ Compressor má tiež až 12 dB zosilnenie na výstupe, aby posunul zosilňovač k úžasnosti pre vaše sóla trhajúce dušu.

• Gain 1: Zosilnenie prvého parametrického filtra. Poskytuje 12 dB zosilnenie alebo 18 dB útlm.

• Frekvencia 1: Stredná frekvencia prvého parametrického filtra. Frekvencia sa pohybuje od 30 Hz až 1500 Hz.

• Width 1: Ovláda šírku pásma 1. parametrického filtra. Hodnota 10 predstavuje väčšiu hodnotu šírka pásma, zatiaľ čo hodnota 1 predstavuje užšiu šírku pásma.

• Gain 2: Zosilnenie pre 2. parametrický filter. Poskytuje 12 dB zosilnenie alebo 18 dB útlm.

• Frekvencia 2: Stredná frekvencia prvého parametrického pásma. Frekvencia sa pohybuje od 1000 Hz až 9999 Hz.

• Width 2: Ovláda šírku pásma 2. parametrického filtra. Hodnota 10 predstavuje väčšiu hodnotu šírka pásma, zatiaľ čo hodnota 1 predstavuje užšiu šírku pásma.

• Basy: Ovláda zosilnenie na nízkofrekvenčnom filtri, ktorý je vycentrovaný okolo 400 Hz s sklon 8 dB/oktávu. Môžete zvýšiť basy o 12 dB alebo znížiť o 18 dB.

• Výšky: Zosilnenie na vysokofrekvenčnom policovom filtri, ktorý je vycentrovaný okolo 1800 Hz s sklon 8 dB/oktávu. Výšky môžete zvýšiť o 12 dB alebo znížiť o 18 dB.

• Compressor: Množstvo kompresie aplikovanej na signál. Hodnoty v ľavej polovici gombíka ovplyvnia kompresiu Pre-EQ, pričom pri pohybe proti smeru hodinových ručičiek sa zvýši miera kompresie. Hodnoty v pravej polovici gombíka ovplyvnia kompresiu Post-EQ, pri pohybe v smere hodinových ručičiek zvyšujte mieru kompresie. Kompresor je špeciálne navrhnutý tak, aby menil   parametre typického kompresora, ako je pomer, útok, uvoľnenie a zosilnenie, aby bola celková hlasitosť konzistentná.

• Trim: Ovláda úroveň na výstupe signálovej cesty. Poskytuje 12 dB zosilnenie alebo 12 dB útlm. Algoritmus je navrhnutý tak, aby „ladne“ orezal, ak je v EQ príliš veľký zisk.


 

LOOPER

60 sekúnd stereo záznamu v plnej kvalite zvuku a až 480 sekúnd pri zníženej kvalite zvuku. Najvýraznejšie funkcie: nahrávanie v sekundách alebo taktoch, premenlivá rýchlosť čistenia počas prehrávania a dabovania (vrátane spätného prehrávania a dabingu), bezproblémové dabovanie, úprava počiatočného bodu a dĺžky slučky v reálnom čase, plnohodnotná synchronizácia MIDI hodín a všetko- nový 1-Button Looper.

• Mix: Ovládanie mixovania medzi vstupom Dry audio a prehrávaním Looper.

• Maximálna dĺžka slučky:

Keď je slučka prázdna, nastavte maximálnu povolenú dĺžku slučky. Upozorňujeme, že kvalita záznamu zvuku sa znižuje pri nižších rýchlostiach záznamu (1/2X a 1/4X). Maximálna dĺžka slučky je určená nastavením parametra Speed ​​takto:

• Rýchlosť (+/-) 2X, maximálna dĺžka slučky 60 sek

• Rýchlosť (+/-) 1X, maximálna dĺžka slučky 120 sek

• Rýchlosť (+/-) 1/2X, maximálna dĺžka slučky 240 sekúnd

• Rýchlosť (+/-) 1/4X, maximálna dĺžka slučky 480 sekúnd

Vyberte (-) záporné rýchlosti na automatické spustenie prehrávania vzad po nahraní novej slučky. Keď slučka obsahuje zvuk, parameter Max-Length sa nedá upraviť.

• Počiatočný bod prehrávania slučky: Keď je slučka v pamäti, týmto sa nastaví počiatočný bod slučky z 0 ms (alebo úder 1 pri zapnutej synchronizácii tempa) na dĺžku slučky. Počiatočný bod prehrávania slučky je na začiatku novej slučky štandardne nastavený na 0 (alebo úder 1 pri zapnutej synchronizácii tempa). Upozorňujeme, že funkcia Catchup je vždy povolená, aby sa zabránilo náhlej zmene počiatočného bodu. Keď je slučka prázdna, tento parameter je vypnutý.

• Dĺžka prehrávania slučky:

Keď je slučka v pamäti, nastaví sa dĺžka prehrávania slučky pre prehrávanie, ktoré začína v počiatočnom bode slučky. Inými slovami, ak je zaznamenaná 12 sekundová slučka a počiatočný bod slučky je nastavený na 2 sekundy a dĺžka slučky je nastavená na 4 sekundy, nahraná slučka sa bude prehrávať od 2 sekúnd do 6 sekúnd do 12 sekundovej slučky.

Hodnota Play-Length sa automaticky zníži v prípadoch, keď sa počiatočný bod Play posunie za aktuálne nastavenú Play-Length. Dĺžka prehrávania slučky je na začiatku novej slučky štandardne nastavená na dĺžku slučky. Upozorňujeme, že funkcia Catchup je vždy povolená, aby sa zabránilo náhlej zmene koncového bodu. Keď je slučka prázdna, tento parameter je vypnutý.

Loop Decay Rate: Pri dabovaní možno budete chcieť, aby sa zachoval pôvodný uložený zvuk aj pri pridávaní nových zvukov. Samozrejme, neobmedzené pridávanie nových signálov nakoniec povedie k „blatu“ (efekt „Crayola“). Ovládač Decay Rate umožňuje, aby sa uložený zvuk vytratil pri kopírovaní nového materiálu. Miera poklesu je nastaviteľná od 0 % [DCY: 0] do 100 % [DCY: 100]. Pri nastavení na 0% sa slučka nikdy nerozpadne. Pri nastavení na 100 % sa predtým uložený zvuk pri každom kopírovaní úplne stratí v slučke. Inými slovami, zvuk v slučke sa prehrá iba raz. Ovládač Loop Decay Rate nemá žiadny vplyv na normálne prehrávanie, iba na kopírovanie.

Dubbing mode – • Režim kopírovania:

Možnosti režimu kopírovania sú:

• Západka: RECORD zapína/vypína kopírovanie. Dabovaný zvuk sa pridá k zvuku v slučke.

• Punch: RECORD umožňuje kopírovanie, kým je spínač podržaný. Dabovaný zvuk sa pridá do slučky audio.

• Repl-Latch: RECORD zapína/vypína kopírovanie. Dabovaný zvuk nahrádza zvuk v slučke.

• Repl-Punch: RECORD umožňuje kopírovanie, kým je spínač podržaný. Dabovaný zvuk nahrádza slučkový zvuk audio.

Play mode – • Hrací režim:

Režim prehrávania ovplyvňuje tri činnosti funkcie Looper: činnosť, keď nahrávanie dosiahne maximálnu dĺžku, činnosť, keď hranie dosiahne dĺžku prehrávania, a činnosť prepínača PLAY.

• Raz: Vstúpi do stavu zastavenia, keď záznam dosiahne maximálnu dĺžku. Počas prehrávania sa zvuk zastaví, keď dosiahne dĺžku prehrávania, PLAY v ktoromkoľvek bode spustí prehrávanie slučky len raz od počiatočného bodu slučky.

• Slučka: Prejde do stavu zastavenia, keď nahrávanie dosiahne maximálnu dĺžku. Počas prehrávania sa zvuk prehráva v slučke okolo počiatočného bodu slučky, keď dosiahne dĺžku prehrávania, a PLAY v ktoromkoľvek bode spustí nepretržité prehrávanie od počiatočného bodu slučky.

• Automatické prehrávanie: Keď záznam dosiahne maximálnu dĺžku, slučka sa začne prehrávať automaticky a bude sa prehrávať nepretržite. Počas prehrávania sa zvuk po dosiahnutí dĺžky prehrávania spustí do začiatočného bodu slučky a PLAY v ktoromkoľvek bode spustí nepretržité prehrávanie od počiatočného bodu slučky.

• Rev-Direction: Keď záznam dosiahne maximálnu dĺžku, slučka sa začne prehrávať automaticky a bude sa prehrávať nepretržite. Počas prehrávania sa zvuk pretáča do začiatočného bodu slučky, keď dosiahne dĺžku prehrávania, a PLAY v ktoromkoľvek bode potom možno použiť na prepnutie smeru prehrávania.

* Resolution: Pri nastavení na Hladký je rozlíšenie 1 %. Ďalšie nastavenia ovládania hĺbky vám umožňujú vybrať rýchlosť prehrávania v hudobných intervaloch nasledovne (záporná hodnota zodpovedá spätnému prehrávaniu a všetky rozlíšenia majú v strede 0 % pre úplnú pauzu):• Oktávy: Od troch oktáv nadol po jednu oktávu vyššie – (+/-) 12,5 %, 25 %, 50 %, 100 %, 200 %

• Oktáva+5.: Oktávy a kvinty – (+/-) 12,5 %, 25 %, 37 %, 50 %, 75 %, 100 %, 150 %, 200 %• Dom7th: Dominantný 7. akord (koreňový, M3rd, 5., m7., predstavujúci spoločné modulácie kláves) –
(+/-) 12,5 %, 25 %, 32 %, 37 %, 45 %, 50 %, 63 %, 75 %, 89 %, 100 %, 126 %, 150 %, 178 %, 200 %• Chromatické: Poltóny – (+/-) 12,5 %, 25 %, 26 %, 28 %, 30 %, 32 %, 33 %, 35 %, 37 %, 40 %, 42 %, 45 %, 47 %, 50%, 53%, 56%, 59%, 63%, 67%, 71%, 75%, 79%, 84%, 89%, 94%, 100%, 106%,
112%, 119%, 126%, 133%, 140%, 150%, 159%, 168%, 178%, 189%, 200%

Poznámka: Počas nahrávania v slučke je rozlíšenie nastavené na Oktávy. Tým je zaručené, že rýchlosť prehrávania okamžite dosiahne zaznamenanú rýchlosť.

Speed – • Rýchlosť:

Keď je slučka prázdna, tento ovládací prvok vám umožňuje vybrať rýchlosť nahrávania. Záporná rýchlosť s Empty spôsobí, že sa prehrávanie automaticky spustí v opačnom smere po zatvorení slučky, buď stlačením tlačidla PLAY alebo nastavením Loop a Autoplay na gombíku Playmode.

Možnosti sú:
• +/- 2X – Dvojitá rýchlosť. Pri tejto rekordnej rýchlosti je maximálna dĺžka slučky 60 sekúnd.
• +/- 1X – Normálna rýchlosť. Pri tejto rekordnej rýchlosti je maximálna dĺžka slučky 120 sekúnd. • +/- 1/2 – Polovičná rýchlosť. Pri tejto rekordnej rýchlosti je maximálna dĺžka slučky 240 sekúnd.
• +/- 1/4 – Štvrťová rýchlosť. Pri tejto rekordnej rýchlosti je maximálna dĺžka slučky 480 sekúnd.

Po nahraní slučky Speed ​​riadi rýchlosť prehrávania slučky A dabingu v celom rozsahu rýchlostí, čo umožňuje nepretržité čistenie v reálnom čase od jednej oktávy vyššie pri spätnom prehrávaní (-200 %) až po jednu oktávu vyššie pri prehrávaní dopredu (200 %), s pauzou (0 %) priamo uprostred (gombík nastavený na 12 hodín). Rozlíšenie rýchlosti prehrávania závisí od nastavenia ovládača Hĺbka/Rozlíšenie.

• Filter: Ovláda tón zvuku v slučke. Filtre na ovládanie tónov sú umiestnené na vstupe aj výstupe Looperu. To vám umožňuje ovládať tón zvuku, ktorý nahrávate, a potom nezávisle ovládať tón pri prehrávaní. Otáčaním doľava znížite nízke frekvencie a otočením doprava znížite vysoké frekvencie. Pre hladkú odozvu nastavte gombík na 12 hodín.

Temposync – Tempo synchronizácia umožňuje nahrávanie a prehrávanie založené na rytme, ktoré zostáva synchronizované s internými hodinami vášho H90 alebo s externými MIDI hodinami.
Keď používate Tempo Sync s externým zdrojom MIDI hodín, Looper bude reagovať na príkazy MIDI Start a Stop. Tieto príkazy sú odosielané mnohými bicími automatmi, sekvencermi a DAW, keď sa používajú ako zdroj MIDI hodín. Špecifické nastavenia hodín MIDI a návod na nastavenie príkazov Štart/Stop si však budete musieť pozrieť vo svojom vlastnom zariadení alebo v príručke k softvéru. Looper reaguje na príkazy MIDI Start a Stop nasledovne pre každý stav Looper:

Empty – Prázdne:
• MIDI Start: Resetuje interné „počítadlo úderov“ Loopera a spôsobí, že sa stlačenie nožného spínača ● Record synchronizuje až do nasledujúcej doby (viac informácií nájdete v časti Kvantovanie nožného spínača nižšie).

MIDI Stop – žiadna akcia

Recording

MIDI START – Zastaví nahrávanie a spustí prehrávanie v slučke.

MIDI STOP: Zastaví nahrávanie a prejde do zastaveného stavu.

Dubbing

MIDI START – Ukončí kopírovanie a spustí prehrávanie od začiatku cyklu.

MIDI STOP: Zastaví prehrávanie v slučke a kopírovanie a prejde do stavu zastavenia.

Playing:

MIDI START – Opätovne spustí prehrávanie od začiatku cyklu.

MIDI STOP: Zastaví prehrávanie v slučke a prejde do zastaveného stavu.

Stopped:

MIDI START – Spustí prehrávanie v slučke

MIDI STOP: Žiadna akcia.

Tempo Sync Footswitch Quantization

Hodiny MIDI sa skladajú zo série 24 „tickov“ na jeden úder. Tempo Sync kvantizuje mnohé akcie nožného spínača buď na ďalší MIDI rytmus alebo na ďalší MIDI tick. Kvantovacia činnosť nožných spínačov pre každý stav slučky je nasledovná:

Empty – Prázdne:

• Record: Spustenie nového nahrávania sa synchronizuje s ďalším rytmom LEN ak je synchronizované s externým zdrojom MIDI hodín a PO prijatí príkazu MIDI Start. V opačnom prípade sa začne nahrávanie pri ďalšom zaškrtnutí.
• Hrať: Žiadna akcia.
• Stop: Používa sa len pre tempo tap.

Recording – Nahrávanie:
• Record: Prechod Record to Dub kvantizuje na ďalší rytmus. • Prehrať: Prechod medzi nahrávaním a prehrávaním sa kvantizuje na ďalší úder.
• Stop: Ukončenie nahrávania a zastavenie, kvantované na ďalší úder.

Dubbing:
• Record Dubbing in/out nevykonáva žiadne kvantovanie akcie nožným spínačom.
• Play: Ukončite kopírovanie a spustite prehrávanie od začiatku cyklu. Táto akcia sa kvantuje na ďalší tick. • Stop: Ukončenie kopírovania a zastavenie prehrávania. Táto akcia sa kvantuje do ďalšieho taktu.

Playing – Prehráva sa:
• Record: Spustite kopírovanie, bez kvantovania nožným spínačom.
• Play: Začnite hrať od začiatku cyklu. Táto akcia sa kvantuje na ďalší tick. • Stop: Zastavenie prehrávania. Táto akcia sa kvantuje do ďalšieho taktu.

Stopped – Zastavené:
• Nahrávanie: Spustenie nového záznamu kvantizuje na ďalší úder LEN ak je v režime MIDICLK Slave PO prijatí príkazu MIDI Start. V opačnom prípade sa začne nahrávanie pri ďalšom zaškrtnutí.
• Play: Začnite hrať od začiatku cyklu. Táto akcia sa kvantuje na ďalší tick. • Stop: Žiadna akcia.

Parameter Tempo Sync Features

Nasledujúce ovládacie gombíky majú vylepšené funkcie pre synchronizáciu tempa, čo umožňuje dokonalú synchronizáciu rytmu keď sa zmení zdroj tempa.

• Počiatočný bod prehrávania v slučke: Pri použití synchronizácie tempa je minimálna dĺžka zvuku, ktorý možno prehrať, 1 úder, takže bod začiatku prehrávania sa zobrazí v úderoch, čo vám umožní spustiť prehrávanie od 0 úderov až po Dĺžka slučky mínus 1 úder. .

Napríklad, ak ste nahrali 8-taktovú slučku, bude to mať rozsah od 0 do 7 taktov. Zmena počiatočného bodu prehrávania počas prehrávania sa uplatní pri ďalšom príchode slučky a zachová perfektnú synchronizáciu rytmu so zdrojom tempa.

• Dĺžka prehrávania slučky: Pri použití synchronizácie tempa je minimálna dĺžka zvuku, ktorý možno prehrať, 1 úder, takže dĺžka prehrávania sa zobrazí v úderoch, čo umožňuje prehrávanie dĺžky 1 úderu až po dĺžku slučky. Ak ste napríklad nahrali 8-taktovú slučku, dĺžka prehrávania sa bude pohybovať od 1 do 8 taktov.

Zmena dĺžky prehrávania počas prehrávania sa uplatní pri ďalšom príchode slučky a zachová perfektnú synchronizáciu rytmu s vaším zdrojom tempa. Samozrejme, nové dĺžky prehrávania, ktoré nerozdeľujú rovnomerne celkovú dĺžku slučky, spôsobia, že slučka bude „kráčať“ dolný rytmus, čím vytvorí zaujímavé poly-rytmy oproti existujúcemu vzoru.

• Rýchlosť / Varirýchlosť: Keď používate synchronizáciu tempa, Looper vždy cykluje o aktuálnom počte úderov dĺžky prehrávania v pôvodne nahranej časovej základni, bez ohľadu na zmeny rýchlosti. Pri nižších rýchlostiach sa teda dĺžka slučky skráti a pri vyšších rýchlostiach sa slučka prehrá viac ako raz. Napríklad, ak nahráte 8-taktnú slučku pri 1x a potom prehráte 8 taktov pri rýchlosti 50 (0,5x), Looper bude opakovať 1-4 údery. Prípadne, ak sa rozhodnete hrať rýchlosťou 150 (1,5x), slučka dokončí jeden úplný cyklus 8 úderov, potom polovičný cyklus 4 úderov a bude pokračovať v slučkovaní tohto 1,5x vzoru oproti pôvodnej časovej základni. Upozorňujeme, že táto funkcia synchronizácie založená na rýchlosti je počas kopírovania dočasne zakázaná, čo vám umožňuje kopírovať celú slučku, a keď ukončíte režim kopírovania a vrátite sa späť do režimu prehrávania, táto funkcia synchronizácie sa obnoví. To zaisťuje, že Looper vždy udržiava perfektné načasovanie s externým zvukom, bicími automatmi atď., pričom poskytuje možnosť vrstviť výrazné ladené a polyrytmické vzory alebo dokonca jemne kontrolované drifty, ktoré sa vždy vrátia v dolnom rytme.

Performance Parameters

• 1-Button Looper: 1-Button Looper vám umožňuje jednoducho ovládať transport slučky pomocou jediného nožného spínača.

• Jedným stlačením spustíte nahrávanie slučky. Opätovným stlačením ukončíte nahrávanie a prehráte slučku.

• Počas prehrávania slučky:
• Stlačte nožný spínač na zapnutie/vypnutie overdub.
• Stlačte a podržte nožný spínač, ak chcete akciu vrátiť späť/znova.

• Dvojitým stlačením nožného spínača zastavíte prehrávanie slučky.

• Keď je slučka zastavená, stlačte a podržte nožný spínač, aby ste slučku vyprázdnili.

Nasledujúce výkonové parametre môžu riadiť iba jeden aspekt transportu loopera. Odporúča sa ich namapovať na externý aux prepínač alebo MIDI ovládač.

• Record – Nahrávanie: Stlačením nožného spínača spustíte nahrávanie slučky.

• Play – Prehrať: Stlačením nožného spínača prehráte nahranú slučku. Určí to parameter Playmode
ako to funguje.

• Stop: Stlačením nožného spínača zastavíte prehrávanie slučky.

• Empty: Stlačením nožného spínača vyprázdnite slučku.

• Undo/Redo: Stlačením nožného spínača zrušíte posledné overdub. Opätovným stlačením ho zopakujete.

Podobné články

One Comment

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *